Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

You have to live to be alive

Okej så igår hämtade Jackie mig och vi åkte hem till henne en stund och spelade biljard med Maya och Becca. Sedan kom Caroline dit och hon hade med sig ett gulligt födelsedagskort till mig och galningen hade stoppat 20 dollar i kortet. Crazy Caroline. Sedan skulle vi tydligen åka iväg och vi plockade upp Brooke som följde med oss på våran lilla roadtrip. Det tog oss en timma (pga att Caroline inte är så bra på att läsa kartor, haha) men vi kom fram till mitt i ingenstans där det fanns en Drive in Bio. Ni vet som i Grease (bästa exemplet jag kunde komma på). Eftersom att vädret var jätteskönt så hade vi med oss stolar som vi satte på gräset och därifrån såg vi filmen. Vi såg I am number four och Just go with it. Sedan tog vi lite galna bilder under den gigantiska skärmen och märkte sedan att alla antagligen hade sett oss. Det var riktigt mysigt och kul och stackars Jackie fick köra hem i en bil med 5 däckade tjejer klockan halv 1 på natten. Vi var verkligen jättetrötta. Men jag och Caroline vaknade till ibland och frågade om Jackie var okej och hon hade druckit så mycket Dr Pepper att hon var klarvaken hela vägen hem. Vi kom hem vid halv 2 och jag vann soffan att sova i i tumbrottning så Jackie och Caroline fick sova på golvet hehehe. Vi vaknade nu imorse och Caroline var tvungen att springa ut och åka till jobbet för hon hade glömt av att hon skulle jobba, men jag och Jackie kollade på 3 filmer innan vi åt frukost och sedan åkte vi till hennes brors fotbollsmatch (soccer, inte amerikansk fotboll) och där åt vi pizza och det är alltid kul att umgås med familjen Zapata för dom är så roliga.

Nu är klockan snart 6, och jag kom precis hem, så nu ska jag duscha och sedan ska vi till kyrkan för Saturday Night Alive. Ha det så kul på restaurangen hejdååå.


Jackie!


Caroline!


Maya!



Emma, Maya, Jack & Caroline!


Vet inte hur Maya lyckades med detta..


Caroline står under skärmen, ser ungefär hur stor den är.





Sleepyheads Maya och Caroline efter den andra filmen.


Och här sov vi.

Postat av: Olivia

Fy fasen va kuuuuul!! Jag är sååå avis! Jag vill ocksåå. Sin jävla jävel.. Love you

2011-02-20 @ 14:41:24
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-