Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sweet Eighteen

Dagen började med att jag skypade med min fina familia klockan 8 på morgonen, vilket dock var 3 på dagen i Sverige, men jag öppnade paket och de sjöng för mig. sedan pratade vi och skrattade en stund innan jag fick ta och göra mig i ordning för kyrkan. Väl i kyrkan fick jag godis från Mr Gary och blommor från en hel drös med människor som hade bidragit med dem.
Vi åkte hem och slöade en stund innan vi åkte till The Magic Time Machine, vilket är en rätt cool restaurang som jag bara hade hört talas om innan. Vi åt en Roman Orgy, haha, och det var mycket gott. Alla servitörer och servitriser var karaktärer från filmer och vi fick Askungen. Det visade sig att Askungen var en född komiker och hon fick oss att garva ett antal gånger. Jag hade det roligt och sedan fick jag och Emily våra porträtt målade av en man i lobbyn, vilket var lite coolt, tog bara honom 3-4 minuter.
Seddan åkte vi hem och köpte tårta på vägen som det sedan satt 18 ljus i och vi åt den och kollade på Stand by me (gammal film). Miss Shari och Mr Robert kom över en stund också.

Jag hade en fin födelsedag.





Ja, man ser inte så bra, eller inte alls bra, men här sjöng Askungen, Jack Sparrow och två andra skummisar för mig att jag inte skulle spotta på min tårta.



Och förresten TACK, TACK, TACK, TACK, TACK och TACK, ni är så fina! Och tack Mormor & Morfar, Farmor och Farfar & MarieAnne för de fina mejlen och korten. Och tack för alla presenter jag har fått (och de som är påväg), jag lägger upp mer bilder på det någon annan dag!

Postat av: Alice

Neej vad kul där gick ju jag med på min födelsedag! :D Visst är det mysigt :) I vilket litet "hu" åt ni? :) Grattis igen!

2011-02-15 @ 00:15:35
URL: http://aliceintexas.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-