Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Nu kör vi!

Och med vi menar jag Mig, Jag och Mig själv. Denna veckan är bara tre dagar skola och sedan är det 4 dagars helg för min del eftersom att jag är en av många som har varit i skolan varje dag den här terminen (som startade i november) och som får 4 exemptioncards. Vilket betyder att jag kan lämna ett kort till 4 lärare och slippa ta slutprovet (typ som nationella) i den klassen. Och den femte klassen behöver vissa ta men jag är automatiskt exempted (befriad) från Algebra 2 för att jag har över 95 i betyg. NAJS.

Det firar vi (Mig, jag och mig själv) med att sova! ... tills klockan slår 5.30.
Godnatt!

Postat av: Dagge♥

Hahahaha tuuur föör dig! (:

Väääärt att missa "nationella" och dessutom slippa matte... Du är grym!♥

2011-02-21 @ 09:23:01
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-