Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

När ni läser detta..

...Så är jag antagligen kidnappad av Jackie. För hon ville hitta på något för min födelsedag förra helgen men det passade inte då så hon har plannerat något för Fredag kväll istället. Alla vet vad vi ska göra.. utom jag. KUL. Vem vet vad den kvinnan kan hitta på, det kan sluta med att vi spelar volleyboll mitt på natten eller att vi tar en tur runt stan och lyssnar på Miley Cyrus låtar på högsta volym. Båda sakerna har ju faktiskt inträffat. Men som sagt så vet jag inte vad vi ska hitta på, så det får förbli ett mysterium for now. 

Fast när ni läser detta så vet nog jag det redan men inte ni hihihihi. Vi hörs när jag återvänder från vad jag nu gör helt enkelt.


Här är en random bild på mig när vi var på Orange Julius i Branson, Missouri, i September. För att göra inlägget lite roligare liksom. Jag har klippt mig nu förresten också (Med tanke på min långa lugg på bilden). Gjorde det klockan 9 igårkväll om ni ville veta, det tog 15 minuter och det kostade 15 dollar. Haha, det är så sjukt billigt att klippa sig här borta.

Nej ni får ha en trevlig kväll helt enkelt så ska jag nog ha det också,
Nu ska jag ställa in detta inlägget på att uppladdas klockan 4 min tid imorgon, vilket kommer vara 23 er tid. Inte för att ni kommer se det innan det men ja, när jag endå började babbla onödig information så hittade jag ingen anledning till att sluta. Förrutom att jag ska sova nu (och ni vet aldrig när jag gick och la mig he he he). Kanske bra det förresten. Eh jag menar.. Klart att jag gick och la mig i tid. Precis som varje dag.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-