Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

May the force be with you

Nu har jag sovit en stund, ätit ett helt paket med Samoas (den bästa typen av girlscout coockies) som jag by the way måste betala för kom jag på nu. Jag har tvättat och ska snart stoppa in den tvätten i torktumlaren, jag har hittat min karta som jag behövde och studerat den ett tag nu. Jag har satt alarmet på 5.30 imorgon (eller snarare inatt) och jag har laddat min ipod, min mobiltelefon och mig själv (med kakor). Jag kanske borde sluta äta kakor nu så att jag kan sova senare och slipper rulla till skolan imorgon men de är bara så fruktansvärt goda.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-