Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Makaroner och ketchup

Okej, så folk slänger konstiga blickar på mig när jag skär grönsaker för att jag skär dem på ett annorlunda sätt än de gör här, de kommenterar på hur jag viker min taco och de fattar inte hur å ä och ö funkar hur mycket jag än försöker förklara att det bara är tre fler bokstäver.
Men när de frågar mig varför jag ibland äter makaroner, eller pasta över huvud taget, med bara ketchup. Då blir jag nästan lite ledsen, för det är ju något utav det bästa som finns.

Ja, jag ville bara berätta det.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-