Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Love is when you want a kiss and you get bit!

Hej världen. Hej bloggen.
Idag mina vänner är det måndag vilket är en rätt tråkig dag. Vi hade prov i 3 av 5 klasser och imorgon har vi fysikprov på jag vet inte vad. Men det ordnar sig. Det gör det ju jämt. För övrigt hände det inte något speciellt denna dag, jag vaknade lite försent och fick springa runt som en galning för att vara klar tills bussen skulle gå. Men den var sen ändå så jag hade tid över trots att jag försov mig.
Jag borde städa mitt rum igen (och ja, igen) men sedan kom jag ju på att jag är ledig på torsdag-fredag så det får jag ta då helt enkelt. NUUU ska jag ut och testköra min kamera alldeles snart. Mina flingor är slut igen förresten, jag åt upp ett helt stort paket på 3 dagar helt själv... Ibland vet jag inte riktigt vad som händer. Det kanske är katten som äter halva paketet, hon gillar ändå att äta allt.




Postat av: Dagge

Har du klippt dig? eller är de bara kort på ena sidan..?^^ Fiint plattat iallafall!(:

2011-02-22 @ 20:02:40
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-