Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kalifornien

Okej, så jag vet inte när det var jag berättade att jag skulle åka till Kalifornien i en vecka i April men jag minns att jag sa att jag skulle berätta mer i alla fall. Så jag tänkte göra det nu (mest för att undvika att städa).

Det var en julklapp från min familj, och det var verkligen inte gratis men det är en 7 dagars resa i Kalifornien med andra utbytesstudenter från runt om i USA (vad jag vet så känner jag ingen av dem än så länge) men när ja läste namnen på de som ska bo i samma hotell och göra samma rundtur som jag ska så hittade jag några svenska efternamn så jag kanske hittar några svennar där, annars var den en hel drös med tyska namn och franska tror jag. I ALLA FALL.. så åker vi i början på April och detta är vad jag ska göra i Kalifornien:

Dag 1:
Santa Monica Beach / Pier
Madame Tussauds Hollywood
Overnight in Orange County



Dag 2:
San Diego Zoo
Old town San Diego
Overnight in Orange County



Dag 3:
Hollywood Guided tour
Universal Studios
Universal City Walk
Overnight in Orange County




Dag 4:

Disneyland Park
Disney's California Adventure
Overnight in Orange County



Dag 5:
Travel to Northern California
San Francisco Golden Gate Bridge
San Francisco's Fisherman's Wharf
Chinatown
Overnight in San Francisco




Dag 6:
Alcatraz Island / Prison Tour
Pier 39
Bay Quackers Land and Sea Duck tour
Overnight in San Francisco



Dag 7:
Tillbaka till Texas!


Postat av: Frida

Åh! Disneyland Park, Chinatown, Alcatraz och allt annat♥ (Känner mig som Dagge när jag skrev sådär. Som om jag vet allt om USA och saknar det och så...) (Och kul att jag tycker om fängelsen...?)

2011-02-24 @ 20:57:20
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Matilda

Fyyyy va fusk! vill oxå åka med!!! :O

2011-02-24 @ 21:31:13
URL: http://tildaanvildan.blogg.se/
Postat av: Dagge

Hahaha mjöda..

Men åååh, nej nej emma, jag är inte alls avundsjuk! Pppffft neeej inte alls! ♥

2011-02-24 @ 22:49:11
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: mamma tia

Njut åt oss alla! Om det är en till "svensk" Emma med så kan det vara en tjej från Onsala... KRAM!!!!

2011-02-25 @ 16:07:17
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-