Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Kaffe

Filmen jag, Grace och Emily såg, Just go with it, var faktiskt mycket bättre än jag trodde att den skulle vara. Det var faktiskt riktigt rolig på riktigt. Mycket riktigt här..
Nej men den var värd att se, verkligen, det var inte (som jag trodde det skulle vara) en av de där töntiga filmerna som man ändå gillar och är roliga att se en gång, den var .. bra helt enkelt. En bra "sån där" film. Alltså jag vet inte om jag får fram något på ett logiskt sätt här men den var bra helt enkelt. Punkt slut.
Efter alldeles för mycket smöriga popcon och en "liten" sprite åkte jag hem till Jackie och såg på Case 39 med henne, Maya och Tanner. Trevligt trevligt, fast filmen var rätt konstig, tydligen var jag och Tanner efter som inte hade sett den men jag tyckte att den var rätt bra i alla fall. Jackies mamma ville inte att Jackie skulle köra i mörkret så hon körde mig och Tanner hem och nu ska jag byta om och sova, goder natter.


Jag och Emily på bion, det var mörkt. (Nähä? På en bio?)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-