Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Födelsedagspresenter

Här är de födelsedagspresenterna jag har fått än så länge, jag har hört att det fortfarande är paket som är påväg! (Alla bilderna är tagna med min "gamla kamera" D60) Får testköra min nya när den har laddat klart hihihi.

Från min familj:
(dock är tusenlapparna från Mormor, Morfar, Farmor och Farfar också, och det (och lite av mina pengar) var det jag betalade kameran + kameragrejerna med)


Mamma & Pappa:


Från min Amerikanska familj:



Från Johanna:



Från Frida/Dagge:


(frödinge kladdkaka)

Från Thilda:


Från Familjen Hugosson:


Från Shari, Robert & Lauren:


Från Farfar & MarieAnne:


Från Daliah:


Kattkortet är från Mormor & Morfar, nästa kort är från Carina, Per, Hanna och Rebecca, Det röda är från min Sara och det med fåglarna på är från Farmor.


Tack igen för allt, verkligen jättetack! Ni gjorde Emma jätteglad på hennes födelsedag... och veckan efter då de flesta av paketen rullade in. Tack tack tack tack!

Postat av: Frida

Ofta du kunde köpa ett kamerahus och två objektiv för åttatusen? Jag tänker flytta till USA!

2011-02-21 @ 08:40:30
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Postat av: Olivia

fedde heter hon också... när ska ni inse detta? mitt paket har inte kommit än eller? korv

2011-02-21 @ 08:48:50
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-