Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Church time!

Nu är det äntligen söndag! Eller vad säger jag? Det är väl aldrig äntligen söndag direkt, men alla dagar denna veckan, förrutom måndag när vi var i skolan, har kännts som en söndag. Fast inte fredag faktiskt för det kändes som en lördag hela dagen. Men hur som helst så ska jag till el kyrko nu, men först... Starbucks!


Postat av: Frida

Kan du ta en bild när du gör den där minen där du ler fast tvärtom? (haha, fattar du vad jag menar?). Jag saknar det lite (;

2011-02-06 @ 21:46:05
URL: http://Http://fridaliljeberg.blogg.se
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-