Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vuxenpoäng

Har betalat fakturor och ska strax gå och köpa mjölk. Vuxenpoängen bara rullar in. Om de nu är runda, det vet jag inte, annars skulle det ju bli svårt att rulla dem.

Igår var jag med Marcus hela dagen, vi var på adventsfika med hans familj och sedan åkte vi på julklappsjakt i Göteborg. Jag åkte hem och åt middag med min familj och vi retades som vanligt. Sedan på kvällen tog jag Marcus kalla bil tillbaka till honom och vi såg på film och sånt. Idag höll jag nästan på att missa bussen för det var så fruktishalt på vägen och som sagt så var jag ensam på matten (ifall ni inte hade fattat det än). Sedan var det massa lektioner och jag slutade halv 4, tog bussen till stationen och gick på Kungsmässan med mamma i en halvtimma innan vi åkte hem. Här sitter jag nu och pratar med mamma medan hon lagar lite mat. Men det ska jag inte göra nu för jag ska gå och hämta ett paket fullt med julklappar på Tempo. Och köpa mjölk.


Mysigt med fin himmel idag.


Min nya fina ring! (som jag tänkte önska mig i julklapp men jag orkade inte vänta så jag köpte den själv haha)

Postat av: Anna

Snygg ring var köpte du den ?:)

2011-12-05 @ 19:01:19
URL: http://forestman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-