Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vi ligger alla i rännstenen, men somliga av oss tittar på stjärnorna.

Hej. Här sitter jag och tittar på min gamla favoritfilm från när jag var liten. Cinderella Story,  som går på trean just i detta nu. Annars då? Jo, jag har fixat två julklappar till och trots att jag fryser lite om fötterna så orkar jag inte gå och hämta strumpor för om jag ser min säng kommer jag bara att vilja sova. Haha.

Godnatt, hörs när det är fredag och livet leker!

Postat av: Emmy

Vet aldrig vart jag ska svara på kommentarer..

Och ja, Alanya är väldigt fint :D

2011-12-01 @ 22:04:31
Postat av: Frida

Kollade på den med! Sådana filmer är så cheesy och lamea, men jag gillar det! :D

2011-12-01 @ 22:56:53
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-