Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Skyrim Yoghurt

Under mina sjuka dagar så har jag i princip bara ätit yoghurt. Mamma hade någon gång förra veckan köpt hem ett par nya yoghurtar som hon gärna ville testa men jag liksom råkade äta upp alla dem i torsdags och fredags. Så då stod hon och funderade på vad de hette eftersom att hon ville köpa fler och kom efter några sekunder fram till att de måste heta Skyrim. Haha. Jag tror min bror har pratat för mycket om sitt spelande. Så nu kallar vi dem för Skyrim yoghurtar istället.


Postat av: Olivia

åh skyrim!! måste typ börja spela de, för att fatta vad alla pratar om i skolan....

2011-12-17 @ 17:09:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Olivia

åh skyrim!! måste typ börja spela de, för att fatta vad alla pratar om i skolan....

2011-12-17 @ 17:09:43
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-