Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

It takes a fool to remain sane

Hej hej, just nu sitter jag på pendeln på väg från Göteborg. Jag har varit och hälsat på hos farmor idag och det var mysigt!
Igår åkte jag hem till Marcus och vi kollade på lite film och mös. Sedan tog vi oss en tripp till Marcus moster och var där en stund och hjälpte henne att sätta ihop stolar och sätta upp lampor. Sedan åkte vi och köpte pizza, åkte hem igen och såg på lite mer film innan vi somnade som små sömniga stockar i sängen. Och idag har jag varit hos farmor då.. Så nu vet ni!

Ha det så bra!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-