Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Hello, I miss you quite terribly

Började dagen klockan 11 med att gå upp, kräkas lite slem och tog mina morgon-shottar (hostmedicin och kan jang) och fortsatte med mina frukostdrinkar (c-vitamin och någon annan rosa brustablett). Annars? Jo jag har bara suttit här och hatat mitt liv lite, vill verkligen härifrån! Det är riktigt tråkigt och ensamt att vara sjuk.
Tillslut tog jag på mig min brors stora basketjacka och vandrade ute en stund i regnet, det kändes bra att få komma ut! Jag gick till Tempo och köpte lite mat som jag försöker äta just nu och sen ska jag väl försöka göra lite läxor och sånt. Kul liv. Hejdå.


Postat av: Emmy

Emma dååe. Bli frisk nu! Tycker synd om dig. Ses på torsdag iaf hoppas jag.

2011-12-12 @ 23:52:58
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-