Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Grattis Pappa på födelsedagen!

Hej pappa nu fyller du år
Och hoppas att du bra mår
Efter en stor födelsedagsmiddag med oss
Och massor av paket, tissel toss
Teater fick du också gå på
Och biblioteket lika så
Men det var bara vad jag fick höra
För gissa vad jag fick göra
Jo jobba och slita hela dagen
Tills jag fick ont i magen
Men det fixade sig sedan
På esters där vi åt men det visste du redan
Jag känner att mina rim inte är så bra idag
Det är ju synd men du kan ju komma med förslag
Om du vill såklart då
Jag vill ju inte tränga mig på
På wordfeud vinner du jämt mot mig
Fast just nu leder jag över dig
Och se till att spela för jag väntar nu
På att du ska spela lilla du
I alla fall så är du världens bästa pappa
Och du är också bra på att zappa
Här tror jag att min dikt tar slut faktiskt
Och det gick bara att ladda upp en bild, vilket inte var så praktiskt
Men det är i alla fall en bild på mig och dig, fast för länge sedan
Du har sett den redan
Men jag tycker om den på tok
För mycket så den sitter i min plånbok

Grattis på födelsedagen pappa!
Älskar dig.


Postat av: Pappa

Tack för dikten Emma,

nu ledare jag igen 174-172

2011-12-29 @ 13:51:11
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-