Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Frukost time!

Kom precis hem efter en mysig kväll, natt och morgon med Marcus och jag sitter nu och kollar på TV och äter mjuk pepparkaka (fast jag åt faktiskt frukost först).

Idag ska jag bara slöa! Verkligen ta det så lugnt jag bara kan. Jag kanske tar en promenad med kameran senare. Imorgon fyller min pappa år men jag får inte följa med familjen till Göteborg och på teater för att fira honom eftersom att jag ska jobba. Kul liv. Jaja! Tänk pengar!


Postat av: Frida

Sv: Tacos räknas egentligen inte! Konstigt att det går att äta varje vecka, men inget annat... (Vi ska inte ens gå in på choklad)

2011-12-27 @ 15:31:44
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-