Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Efterlängtade jullov!


För att fira det hela så träffade jag Johanna och vi köpte varma goda drickor på Espresso House. Chai!


Sedan gick vi till Aranäs där Olivia var med i juluppvisningen så vi gick såklart och kollade på henne. Här är hon och hennes dansgrupp, ni får lista ut vem som är Olivia själva. Men hon var jätteduktig!

Något helt annat än Ljud och Bildskolans juluppvisning men man måste älska lilla goa LBS, där dator-teknikern sjunger och folk får priser som "Årets Nelson Mandela". Haha, love that little place. Dock blir jag lite deppig när jag har tre terminer kvar och det känns som om hela världen ska ta studenten i juni utom jag.


Här är en trött Johanna hemma hos Olivia när vi svängde förbi där en liten stund.


Här är en Emma i en julkula hemma hos Johanna när vi svängde förbi där en liten stund.

Och nu är jag hemma, ska bara ta det superlugnt och njuta nu i början på lovet för sedan ska jag jobba och jobba och jobba. Tråkigt, men pengar är ju aldrig fel.

Postat av: Johanna

HAHAHA vilket mongo jag är..

2011-12-21 @ 20:44:26
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-