Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dagen hade visst en mening

Jag har nu fixat så att jag har sovmorgon till halv 10 på måndagar och tisdagar (istället för att börja klockan 8). Känns jättebra och det kommer kännas ännu bättre på söndag. För nästa vecka har jag då sovmorgon på måndag och tisdag, är ledig på onsdag och slutar vid lunch på torsdag. Sedan är det fredag och snart lov efter några onödiga dagar till! Yeees!


Postat av: Nathalie

:D

2011-12-06 @ 10:40:17
URL: http://mysecretsthoughts.blogg.se/
Postat av: Dagge

Nej det var inget jag hade planerat att göra! Men nu gör jag de endå...

2011-12-06 @ 12:54:14
Postat av: Olivia

WOHHOOOOO!!!! go Emma!!

2011-12-07 @ 14:42:41
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-