Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Aldrig långt bort




Igår hade Sara en konstuppvisning där man fick komma och se vad de hade gjort under året i konsten och hon hade gjort jättefina ljuslyktor. Marcus förljde också med och tittade och sedan gick vi över till Fyren och kollade in pepparkakshusen för iår som också var fina!

Efteråt åkte Sara och jag med hem i Marcus bil och vi var här en stund och mös. Sedan åkte jag och Marcus hem till honom, såg på Ensam hemma och halva Forrest Gump innan vi gick och lade oss. vaknade imorse och ingen hade sovit alls mycket. Mest på grund av min jävla hosta. Hosta Hosta Hosta. Jag orkar inte. Jag blir aldrig sjuk, så jag vet typ inte hur man gör när man är det...

I alla fall. Jag slutade vid  11 idag och kom hem vid 1. Hade ingen nyckel så jag fick bo hod Frida tills kvart över fyra ungefär. Men det gjorde ingenting (för mig i alla fall). Jag fick kladdkaka och vi kollade lite på TV medans Frida försökte plugga lite körkortsfrågor och annat.

Nu ska jag dricka min tredje varma dricka idag. Varmt vatten med socker. Blä.

Postat av: Johanna

Tips! Ta honung i istället för socker! Förr när jag inte drack te brukade mamma alltid lägga en halstablett i det varma vattnet också. Kommer inte ihåg om det var gott, men det låter bättre än socker i alla fall.. Haha <3

2011-12-15 @ 22:51:43
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Olivia

ååååh göteborg <3 kommer jag nånsin tröttna på denna vackra stad?

2011-12-17 @ 17:07:05
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-