Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Vad är klockan?

Okej så jag vaknade imorse av Marcus väckning som han hade satt för att jag skulle vara på körskolan kvart över 7. Han själv hade inte sovit alls på hela natten men han cyklade mig till pendeln innan han åkte hem och somnade. Jag körde bil, vilket gick ovanligt bra, och sedan gick jag upp till mormor och morfar och åt frukost. Efter det gick jag till mammas jobb och hälsade på lite där, hämtade CV och sökte jobb i stan. Sedan satte jag mig och åt en kanelbulle på pressbyrån och höll på att somna. Sedan köpte jag glass med. Det var gott! Så jag åkte tillbaka till Anneberg och kom hit för några timmar sedan. Jag sov till 4-5 någon gång och sedan kollade jag och Marcus på Fucking Åmål innan vi åt massa god mat och nu är det istället han som ligger och sover så sött i sängen. Får väl ta tillfället att plugga lite i körkortsboken kanske? Om jag orkar ta mig bort till bordet.

Om. Om är bra.


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-