Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Tja Bloggen

I lördags efter att vi åkt från Farfar blev jag avsläppt av familjebussen hos Marcus och när jag kom dit spelade vi spel och åt mat. Sedan kollade vi på The Nines, väldigt väldigt VÄLDIGT konstig film kom vi fram till. Sedan somnade vi till någon annan film och i söndags kollade vi på The Rise Of the Planet Of the Apes (tror jag den heter, men ni förstår nog, den där nya) och den var faktiskt bra. Sedan åt vi tacos och i regnet körde snälla Ulf och Mia mig till Johanna där jag spenderade natten i en soffa i hennes källare efter att ha kollat på Juno.

Idag gick jag och Johanna en promenad genom Kungsbacka för att Johanna behövde lämna lite papper och sedan åt vi köttbullar och potatismos och kollade på MTV tills Johanna skulle till träningen.
Jag missade bussen hem med ca 10 sekunder och satte mig i busskuren på inlag och åt godis i en halvtimma i väntan på nästa buss. Jag tog den hem och nu har jag verkligen superstädat här hemma. Dammsugit, tvättat toaletterna, putsat speglarna och sedan duschade jag mig själv ren också. Najs. Nu ska jag ta och äta något och sedan kommer Marcus hit. Mys!


Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-