Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite bilder med text


Det var mörkt när jag vandrade hem till Marcus i Tisdags kväll. Nödvändig bild och så vidare, och jag orkade inte ens vända den.


Sedan var det Disneymaraton! Gissa vilken film?


Vi drack fanta med supersugrör och åt kakor. (Nej jag orkar fortfarande inte vända bilden)


Sedan åkte jag och badade med Johanna, Matilda, Pappa och Sara. Kallt men superskönt!


Nu sitter jag och spelar kort med bästa lillasyster! Jag har ingen bild på det så här är en från badet som jag tog när jag väntade på Pappa och Sara.

Postat av: Frida

Skattkammarplaneten (:

Trevligt att se dig i fem sekunder på stationen!

2011-08-04 @ 21:43:52
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

FAN FRIDA JAG SKULLE JU GISSA PÅ DE!!!!!!! daim!

2011-08-04 @ 22:36:02
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-