Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Jag dansar men jag känner ingenting alls

Hej och hå! Igårkväll efter att jag varit i godisaffären (Tempo) med mina syskon så åkte jag till Anneberg med buss, tåg och cykel. Väl hemma hos Marcus så kollade vi på Johan Falk och Ringaren i Notre Dame (vi har nästan sett alla Disneyfilmer nu). Sedan somnade vi och vaknade idag vid 12, åt kaviarmackor och popcorn, kollade på nästa Johan falk film och hade det mysigt. Sedan följde vi finalen i League of Legends på något ställe i USA i flera timmar medans vi gjorde lite annat med. Efter det var det matdags och det blev grillat! Mums!
Vi hann nästan se en hel Johan Falk film till innan jag skulle åka hem och ja, sedan åkte jag hem. Haha. Nu ska jag duscha och sedan ska jag kolla vilken buss jag behöver ta till skolan imorgon. Då är det Svenska, Engelska och Estetisk Verksamhet som gäller. Godnatt!


Emma cyklar för första gången (med ett undantag förra året då jag försökte skjutsa Marcus) på minst 3 år!

Postat av: Frida

Inte cyklat på tre år?! Oj oj. Går du till tempo om du behöver handla något då? Jobbigt... (:D)

Ska du ha engelska ändå?

2011-08-21 @ 22:50:43
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-