Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I love you - those 3 words have my life in them

Godmorgon tänkte jag nästan skriva men sedan tänkte jag efter (tur att det händer). Idag var det upp klockan 6 (snooza till 20 i 7) och sedan på 7:14 bussen mot Kungsbacka med Frida. Sedan på bussen mot skolan kvart i 8 och Matte C började klockan 8. Härligt! Sedan hade jag Matte igen eftersom att mitt schema är lite upfuckat just nu och sedan hade vi Engelska, Svenska C och Engelska C som sista lektion (awesome dag). Efter skolan tog jag bussen hem till Marcus och var där i några timmar innan pappa kom dit och vi övningskörde hem. Nu har jag halvkollat på Robinsson med mamma och pappa och ska skriva klart min Engslska C uppgift. Sedan ska jag sova och så tar vi nya tag imorgon! Tjohej!


Imorse hann jag bara fylla på muggen med juice men väl i skolan så fyllde jag på med massor av varm choklad.

(Hoppas ni skrev ner det där sista)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-