Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Första skoldagen avklarad

Igår åkte jag och Marcus hem till honom och vi åt mackor, skrattade och kollade på Trassel (mysigt!). Sedan somnade vi någon gång på natten och väcktes av det förfärliga alarmet imorse då det var dags att gå upp och åka till skolan. Sedan åkte vi, omotiverade till 1000, halv 8 bussen till skolan som började klockan 9.
Skolan ja, gå i tvåan. Jag orkar inte klaga för det har jag redan gjort hela dagen så jag struntar i det nu istället. Vi hade tipspromenad i pissregn och sedan vid halv 11 åkte jag och Marcus hem till honom, jag hämtade grejer och sedan åkte jag och hade körlektion och nu sitter jag här med mjukisbyxor och huvudvärk.

Det här är mitt schema (regnskadat) så fort jag har fått tenta av Engelskan. (kommertera inte min underbara photoshoppning när jag tog bort engelskalektionerna)


Jag saknar sommarlovet redan.

Postat av: Frida

Blir säkert bra! (:

Men tillåt mig skratta åt estet som ligger där så fint på måndagen. Hahaha! Kul ämne och så. Fast kanske bättre när du inte har Salim i ämnet, även om han gav mig Mvg.

2011-08-17 @ 17:51:49
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Emmy

fin håltimma där ja, HAHAH. Stackare..

2011-08-17 @ 20:37:26
Postat av: Frida

Såg att din gympa ligger mitt på dagen också. Hehe..... Det gjorde vår förra året

2011-08-17 @ 22:01:11
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Såg att din gympa ligger mitt på dagen också. Hehe..... Det gjorde vår förra året

2011-08-17 @ 22:01:12
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-