Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Don’t care about all the pain in front of me, 'Cause I'm just trying to be happy

Okej, kände att det blev väldigt negativt i det förra inlägget (sorry guys). Så nu tänkte jag göra en lista på några saker som har gjort mig glad idag:

1.) Vädret. Jag gick i t-shirt hela dagen.

2.) Anne-Marie fick mig att skratta. Flera gånger.

3.) Min hudkräm luktar jättegott.

4.) Mamma stekte pannkakor till middag.

5.) Jag hittade en halvliter cola på mitt rum. Avslagen, men ändå.

6.) Mathias är skylldig mig 100 kronor.


Här ser jag också ganska glad ut.

Så, genast mycket bättre.

Postat av: Olivia

du e så söööt <3

2011-08-24 @ 15:57:17
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-