Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Bakom mina solglasögon kan jag va mig själv!

Imorse kände jag den där underbara och helt fantastiska känslan av att veta att jag ska gå upp klockan 8 och vända sig om och se att klockan är 07:58. Det är verkligen det jobbigaste...
Jaja, Riskutbildning 1 är nu avklarad och nu har jag bara Risk 2an kvar som jag måste gå på (halkkörning). Efter kursen gick jag hem till Johanna och vi åt lunch och skrattade åt roliga människor i några timmar innan hon skulle iväg och träna och jag åkte hem och åt Tacos med familjen (eller Tak-Ko som vi kallar det nu). Nu sitter jag och lyssnar på Docent Död och kollar på dessa bilder som jag och Johanna tog idag när vi hittade (enligt oss) världens roligaste solglasögon i Johannas rum som en gång varit hennes.




Docent Död - Solglasögon

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-