Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Årets första måndag

Eller ja, skolårets. Och det gjorde den inte direkt roligare. Jag hade svenska och sedan hade jag körlektion klockan 11.10 i en och en halv timma, sedan hade jag engelska och pratade med Anne-Marie om hur jag skulle tenta av den. Sista lektionen var Estetisk Verksamhet där vi inte gjorde så mycket och sedan var skoldagen slut klockan 4.
Jag ringde Johanna och hon sa att hon och Olivia var hemma hos henne så jag åkte dit med raketfart och ringde på dörrklockan, Johanna öppnade, Olivia hade somnat som en stock i soffan och det första jag frågar när jag kommer in genom dörren är "Har du mat?". Såklart Johanna hade mat, hon har allt! Jag fick kyckling, potatismos och vitlökssås (låter mystiskt nu, men det var supergott). Olivia fortsatte att sova och jag och Johanna kollade på några avsnitt av Hollys World på MTV i brist på ork och annat att göra. Vi väckte sedan Olivia och vi alla åt kladdkaka inna n Olivia åkte till träningen och sedan kollade jag och Johanna på ytterligare 2 eller 3 avsnitt av Hollys World.

Sedan hämtade Pappa mig och vi (jag) körde till mormor och morfar, där vi hämtade växelbilen, och sedan övningskörde jag och pappa i en timma innan vi (jag) körde tillbaka till mormor och morfar, lämnade växelbilen och hämtade volvon och sedan körde vi (jag) hem. Nu är det inte långt kvar till körkortet!

Snart skall Emma sova och det är en ny dag imorgon (no way?!). Och eftersom att alla (inklusive mig själv) tyckte att Matte C skulle läsas detta året så skrev jag in mig på det idag. Så hejdå tisdagssovmornar till halv 1. Hej 7:14 bussen. (Fast imorgon kör mamma mig och Frida)

GOD NATT


Postat av: Olivia

kul att jag bara sover... hehe flåt för de. Om du undrar varför jag kommenterar så mycket så e de för att jag har läst dina inlägg på mobilen och de e så jobbigt att kommentera därifrån osså insåg jag just att jag inte kommenterat på aplänge så jag skriver allt jag tänkte när jag läste inläggen, eller ja inte allt jag tänkte men du fattar. :D

2011-08-24 @ 16:02:55
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-