Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Ångest såhär en måndagskväll

Nu ska jag snart gå och duscha så att jag kan somna i tid.
Jag hann inte plugga någon teori, inte heller skriva engelskan.
Jag la all min tid åt Expo-uppgiften och nu är all tid slut och jag orkar inte mer.
Det blir mörkt ute klockan halv 9 och träden börjar snart ändra färg från grönt till höst.
Det ska regna hela veckan, jag har inget jobb, inget körkort, inga pengar.
Jag ska gå upp klockan 6 imorgon och ha Matte C, Engelska B, Svenska C och Engelska C. Slutar skolan efter 4.
På onsdag ska jag till tandläkaren för att jag inte ville gå idag.
Det är bara måndag.
Det är mindre än 9 timmar tills jag ska gå upp igen.
Jag saknar min pojkvän.
Tycker synd om mig själv.

Nej. Nu slutar jag skriva innan ni börjar få ångest också.
Godnatt. Håll tummarna för en bra morgondag.
Tycker om er.


Postat av: Thilda

Jag saknar min pojkvän som jag inte kommer träffa och som festar med massa nya människor, däribland söta smarta tjejer. Jag sviker en fin vän när jag hoppar av engelska c imorgon. Vi kan vara deppiga tillsammans <3

2011-08-29 @ 23:03:34
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Thilda

* på två veckor! skulle in där vid inte träffa pojkvännen

2011-08-29 @ 23:04:23
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Olivia

hahahaha de värsta var att jag verkligen fick ångest för dig! verkar som om du behöver lite oboY? gonatt underbaring <3

2011-08-29 @ 23:43:52
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-