Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

What are the odds?

Gör oss redo att spela Lazertag, i den lilla okända staden Frisco, Texas;

Han som förklarade reglerna: So, I'm gonna have to tell y'all some rules, so listen up.
*Alla blir tysta*
Regelkillen: Um.. I don't know how this kid is gonna understand though cause he's from Sweden or something.
Emma: Are you kidding me? I'm from Sweden!
Regelkillen: No way! So can you explane to him what I'm talking about?
Emma: Sure!
*Vänder sig mot den lilla blonda killen med krulligt hår, kanske 10 år gammal*
Emma: So you're from Sw... ehm.. I mean Är du från Sverige?
Killen: Japp.
Emma: Okay, that is so coo... Åh vad coolt. Jag är van vi engelska nu så det blir svårt med svenska när jag inte är beredd på det, haha.
Killen: Vadå bor du här eller?
Emma: Yepp, man kan väl säga det ja...
Regelkillen: So did you explain it to him?
Emma (till lillkillen): Vet du hur man spelar detta eller?
Killen: Ja, jag har spelat det säkert hundra gånger hemma.
Emma (till regelkillen): Yepp, he's all good.

Vi åkte till IKEA sedan också, vilket alltid gör mig på lite bra humör, det är så mysigt där inne. Köpte massor med köttbullar och brunsås så imorgon blir det "Swedish dinner". Nu ska jag ta och somna tänkte jag. Drömma på svenska kanske, för en gångs skull.



Postat av: Thilda

Vad gjorde den svenska killen där då?

2011-04-19 @ 09:03:19
URL: http://thildazimmergren.blogg.se/
Postat av: Emma

Han var på semester! Konstigt ställe att vara på semester på men... jag blev ju glad :)

2011-04-19 @ 13:28:33
URL: http://grannis.blogg.se/
Postat av: Olivia

Haha cååålt....

2011-04-19 @ 13:52:31
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: johanna

Haha, jag ba, "frisco? känner verkligen igen det jättemycket!!" haha gissa varför? för att jag äter för mycket på Max. friscomålet you know.. haha inte okej.

2011-04-19 @ 18:51:47
URL: http://johannameh.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-