Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Varken korkad, tom eller glad.

Så... somnade vid 12 eller 1 inatt. Åkte till skolan, vi får våra "Progress reports" på fredag och jag failar just nu alla mina klasser utom Art. Måste åka in före och efter skolan både imorgon och på fredag för att fixa det och jag har verkligen inte lust med det just nu. Jag vill bara lägga mig ner och vila, kanske somna om jag kan. Har nya kläder på mig idag i alla fall, det gör väl alltid en tjej glad?


Levis & Forever 21

Postat av: johanna

Även om du inte orkar är det nog ganska värt att ta tag i det.. you go girl!! <3

2011-04-13 @ 22:48:48
URL: http://johannameh.blogg.se/
Postat av: Anna

Håller med Johanna, you can do it! Mamma

2011-04-14 @ 07:54:30
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-