Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Trust in me, you know you do.

Jag blir ju jätteförvirrad av det här vädret, igår var det 6 eller 7 grader och nu står termometern på 31 grader varmt. Det steker verkligen här utanför. Vad är detta liksom? Jag har väl inte direkt så mycket att säga just nu, förutom att det är varmt och att det är fredag. Men det visste ni antagligen redan, och om du inte visste att det var fredag så kanske jag gjorde din dag. Vi säger väl det, så har jag gjort någon glad idag i alla fall.


Medina gör mig glad. (Här skulle hon härma någon som gick förbi tror jag, det var kul när det hände i alla fall, men det var morgon och vi hade ätit godis, så det kanske var det också)

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-