Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

San Francisco!

Efter 6 timmar på en buss så kom vi äntligen fram.
Och mitt enda riktiga uppdrag imorgon förutom Hard Rock Cafe, Alcatraz och Pier 39 är att köpa en stor handväska så att jag kan fylla den med saker som jag har köpt och få med den som handbagage på planet på Tisdag eftersom att min resväska är så full att den inte gick att stänga imorse och min rumskompis fick ta lite av mina saker. Heeeheeee. Och vi har 6 timmar shopping i San Francisco imorgon också... lycka till Emma.



Nu ska jag försöka ta igen lite sömn, Godnatt!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-