Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Majonnäs

Var jätteseg imorse och min kropp ville verkligen inte röra sig efter att klockan automatiskt hade snoozat sig fyra gånger (vilket betyder att jag måste gå upp för min buss går om 20 minuter) Men jag klarade mig ut till bussen och satte mig med Medina i biblioteket tills klockan ringde till 1st period. Det kanske inte är så smart att sitta i biblioteket där man måste vara tyst men vi orkade inte gå till cafeterian igen. Skriver en slutuppsats i Engelskan som ska vara minst 5 sidor men helst 10, och den ska in imorgon så vi jobbar hårt med det. Min är om stereotypen för blonda tjejer/kvinnor, att de är korkade och så vidare, kanske lägger upp den här för det var faktiskt mer intressant än jag trodde att hitta fakta och sånt om det. Sedan var det art där vi sitter och målar händer, endast med en permanent svart penna som vi bara får göra små prickar med. Vet inte om ni fattade det men ja, vi målar händer med prickar. Sedan var det fysik, där Medina kom in precis när klockan ringde och sa "Hej Sverige, jag gillar MAJONNÄS" när hon satte sig ner brevid mig. Hon gillar ordet majonnäs och säger det ganska ofta då jag någon gång påpekade att hon sa det perfekt utan någon dialekt, vilket hon gör nu med, och så är det ett ganska roligt ord (tydligen). Några mer ord som hon gillar är rumpa, gråta, skratta och fisk. Jaja, sedan var der matte och lunch och hela den biten och efter det var det US History och sedan var det tack för idag och slut för idag och hem med bussen.


Postat av: Olivia

Hahahahahaha Medina är fanimej grym!

2011-04-21 @ 01:23:23
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-