Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Lite planering

Idag ska Kim snart komma hem med en Oreo-Shake från Jack In The Box till mig (jummy) och sedan efter att jag har druckit den tänkte jag dö i soffan en stund tills jag har lust att ställa mig upp igen. Vilket förhoppningsvis är innan 7 för då måste jag åka och hjälpa att sortera grejer igen som jag gjorde igår. Imorgon ska jag upp klockan 6 och vara på vår Garage Sale klockan halv 7 på morgonen, innan solen går upp alltså. Jag tror att vi ska stänga den vid 3 eller 4 och sedan åker jag väl hem tills Saturday Night Alive börjar. Efter det tror jag att vi skulle åka till Taco Bueno och äta middag med vårt vanliga lördagsgäng (Kim, Grace, Emily, Emma, Tom, Becky, Megan, Nick, Cole, Robert, Shari, Robbie, Mike, Dee och alla andra som vill hänga på, och ja, det är kul att klämma in alla oss vid ett gigantiskt bord på en restaurang). Sedan ska jag hem och sova, om jag inte redan somnat i maten och på söndag blir det väl Starbucks och kyrkan och på eftermiddagen, vid 4-5 kanske jag skulle göra något med Medina och Trini. På måndag ska jag på teater i skolan och missar 5th period, om jag får tag på en biljett då, och på tisdag fyller Grace år och jag ska tvätta, packa och skriva massa arbeten och läxor för på onsdag drar jag upp med tuppen och tar flyget ut till havet. Kalifornen here I come. Sedan är jag borta tills den 12e och efter det är det mitten av April redan. Helt galet.

Hejdå.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-