Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

I don't shine if you don't shine

Jag vet inte om det är en tornado påväg eller något för jag blåste nästan bort när jag gick ut från skolan för ungefär en timma sedan. Jag och Medina ramlade nästan omkull. Annars? Jo, jag är glad att det är fredag och jag tror att jag har godkänt i alla klasser igen nu, är lite osäker på fysiken men det får jag väl se i helgen eller på måndag när jag får mitt Report Card.


People talk about the guy who's waiting on a girl
There are no holes in his shoes but a big hole in his world

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-