Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Dag två av TAKS

Som jag berättade i ett inlägg för några dagar sedan så är det TAKS i skolan just nu. Ett test på 4 dagar som jag inte behöver ta eftersom att jag inte ska gå ut skolan här. Så jag, Maya från Tyskland och Leyla från Turkmenistan sitter i gympasalen hela dagarna och funderar på varför i hela världen vi ens behöver komma till skolan (och vi har inte kommit fram till något bra svar ännu). Min kropp gör ont nu bara efter två dagar för att det finns inget bekvämt ställe att sitta på. Alls. Och så är det kallt där inne också. Maya hade två t-shitar, en cardigan, lånade någons tjocktröja och ändå var hon kall. Men idag smugglade vi in lite Doritos och spelade kort i ett hörn en stund tills vaktmästaren såg oss. Jag lärde henne skitgubbe men visste inte riktigt hur man skulle översätta namnet. Något bra förslag? Annars, de andra 5 timmarna så satt jag och läste min bok som jag köpte på Alcatraz, som är väldigt intressant men det jobbiga var att jag inte hittade något sätt att sitta så att jag kunde koncentrera min fullt på boken. För det tog 5 minuter, högst, innan en arm eller ett ben somnade, eller man fick så ont i ryggen att man inte kunde sitta kvar. Jag testade att ligga ner en gånga också men jag kunde inte hålla upp boken stilla för att jag frös eller för att mina armar somnade.. så ja, det var typ dagens i-lands problem.


Försök att sitta bekvämt här inne. Precis.

Och nej det är inte Bird Man som har signerat boken, det var författaren som var där. Som bodde på Alcatraz när hon var liten med sin familj för hennes pappa var en vakt i fängelset. Jaja, boken är om Bird Man i alla fall, som var den mest kända brottslingen i USA på 50 och 60 talet.

Postat av: Olivia

Spännande bok! Har bokat kursen i Halmstad den 26 juni tror jag den börjar :) <3

2011-04-27 @ 23:57:39
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Olivia

du kan vara tönt!! :D jag får fira min födelsedag på intensivkursen haha! Så okej, jag är nog tönten ändå

2011-04-28 @ 00:03:59
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: Marcus Hugosson

Scatman-Shitman-Poopman.

2011-04-28 @ 08:13:39
URL: http://hugosson.blogspot.com/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-