Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

We have to follow through

Det blev ingen fotboll för Emma, men det var nog kanske bara bra för hon var så trött ändå. Och Sachse förlorade vad jag har hört så det kanske inte var så värt att gå ändå? Istället hängde jag med galna familjen till The Heiners och spenderade kvällen där med the Heiners, Mr Robert, Miss Shari och The Clarks. Vi åt glass och gjorde badrumsgolv. Det var mysigt och när de här 3 familjerna är tillsammans så blir det helt galet, alltid. Dom är roliga och hittar alltid på något bus eller liknande så jag var underhålld hela tiden.
Vi åkte hem vid 9, stoppade vid Sonic för något att dricka och nu ska jag sova snart hade jag tänkt. Så sjukt skönt att slippa gå upp 5.30 imorgon. Lördagar gör mig glad.

Godnatt !

Postat av: frida

gjorde badrumsgolv?

2010-09-25 @ 10:57:47
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-