Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Frågor & Svar

Om Jonas Brothers:
Snälla säg inte att dom sjöng when you look me in the eyes! ♥
Jo.. haha men de sjöng inte Before the storm i alla fall, om det gör saken bättre!

Om det här inlägget:
bilderna <3 va e de du har dom på? hello kitty!
Bilderna sitter på en pärm jag använder varje lektion så ni finns med mig hela tiden! Hello Kitty klistermärket fick jag av en tjej i min Art klass för hon tyckte att min väska var snygg (det är en hello kitty med en väska).

Alltid trevligt med lite läxor ? (;
Lite läxor hade varit trevligt ja.

Om det här inlägget:

vad motsvarar de amerikanska betygen i svenska betyg?
om man säger så... o:
Okej, jag har googlat runt men förstår inte riktigt. Så det här är vad jag har för mig att de sa på möterna och sånt som jag gick på innan jag åkte. A = MVG+ , B = VG+ , C = G , D = G- , F = IG.

haha:D hur gick provet då?
Historiaprovet gick nog bra faktiskt, mycket bättre än det förra.

Om det här inlägget:
Rutabaga? Say whaaat? Whyy..? ^^
Okej, jag får dra historien om Rutabaga. Det var första veckan skulle jag tro, och Jackie skulle presentera mig för Tiffany på lunchen. Så Jackie gick fram och satte sig vid Tiffanys bord och drog med mig. Sedan sa hon: "Hi Tiffany, I wan't you to meet .." Och sedan hostade hon till lite och tydligen lät det som om hon sa Rutabaga. Så Tiffany frågade om jag hette Rutabaga med stora frågetecken som ögon. Jackie började skratta och jag med. Sedan sa jag att jag hette Emma och Tiffany sa att från och med nu ä du Rutabaga för mig. Den tjejen är rolig. Hör någon ropa Rutabaga!! i korridorerna ibland. Haha. Då är det Tiffany. Anledningen att hon kallas Cho Cheng är för att vi var Harry Potter karaktärerna en gång på lunchen (ja, jag sitter med konstoga människor) och hon var den enda asiaten så då blev hon asiaten i Harry Potter.

EMMA KAN INTE DU BLI CHEERLEADER!?!?!? :D jaaaa!!! haha
Hahaha... Jag kan inte ens hoppa hage.

Postat av: Dagge

Hahah vadå? Behöver man kunna hoppa hade för att vara cheerleader? ;)

Haha Rutabaga.. Då vet ja ;) Men du passar ju in där (;♥

Before The storm♥ Men de är bara sorgligt om Nick sjunger den själv♥ De gör faktiskt inte saken bättre, When you look me in the eyes är ju typ bäst♥

2010-09-17 @ 23:52:26
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Frida

Är det så att cherleaders är de populära? Haha, jag som trodde amerikanska filmer bara var en massa fördomar och steriotypiskt...

2010-09-18 @ 15:22:25
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

HAHAHHAHAHAHA RUTABAGA!!! xD störthärlig.. men skit samma, du kommer bli en grymmecheeris! haha skrika "GO MUSTANGS!!" och va ett riktigt energiknippe :D haha! lovely <3

2010-09-18 @ 16:46:42
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-