Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sverige, Norge, Italien, Turkmenistan

Idag på Historialektionen började kvinnan i högtalaren plötsligt prata i klassrummet. Hon sa att Coach Jones (min historialärare) skulle skicka ner Emma Grann till rektorns kontor. Emma skulle ta med sig alla sina saker för hon skulle inte komma tillbaka till historian.

Okej, när jag lämnat rummet kommer jag på att jag inte har en aning om var rektorns kontor ligger. Gick ner till informationen och frågade och de visade mig ungefär, och jag hittade. Jag ställde mig innanför dörren och inväntade att någon skulle se mig och fråga varför jag var där. Tre andra förvirrade elever gick in genom dörren en efter en. Rektorn kom fram och sa att vi skulle sitta ner. Det visade sig att vi 4 var utbytesstudenter allihop. En tjej från Italien, en kille från Norge och en annan tjej från Turkmenistan. Rektorn (som råkar vara en trevlig och rolig gammal man) pratade med oss och frågade hur vi hade det och sånt. Vad vi gillade och vad vi inte gillade.
Det tog dock lång tid att förklara att Svenska och Norska är två olika språk men de är nästan lika dant så vi kan förstå varandra. Och att Finland inte hade något med det att göra.
Men jag slapp halva historialektionen, och den första halvan gick åt att göra en "Lock down". Som en brandövning fast en övning ifall det skulle inträffa en massaker. Lite läskigt för det var så mörkt att man inte såg någonting och folk sprang runt och bankade på dörrarna när vi var tvugna att gömma oss i ett hörn.

Jaja, så länge det bara är övningar så är det lugnt med mig.

Nu ska jag nog börja skriva på mitt 7-10 sidiga arbete i psykologi som ska in på fredag. Nej jag har inte börjat. Men jag har valt ämne i alla fall. Alltid något.


Postat av: Dagge

Alltid nice att veta vad man ska skriva om ;) ♥

2010-09-21 @ 23:41:20
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-