Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Sam's Club & TV

Kom precis hem från Sam's Club (Ungefär som Ica Maxi) med Grace och Kim och vi köpte massor av mat, dricka, godis och så vidare. Nu är det nog snart mat och jag ska göra lite läxor innan dess hade jag tänkt mig. Det är tanken som räknas ellerhur? Nej men jag ska försöka få allt gjort så slipper jag det under veckan sedan. Men först ska jag gå och titta på TV en stund och kanske somna i soffan för att jag är fruktansvärt trött. Vad är det för dag? Tisdag? Bara? Den här veckan går långsamt ju, nej nu ska jag hjälpa till med maten. Eller somna i soffan, vad som verkar bäst när jag går ut mot köket.

Märkte ni hur jag vände det där? Från att jag skulle göra lite läxor "innan dess" till att jag skulle gå och sova i soffan. Jag lurade till och med mig själv. Antar att jag får välja nu vad jag ska göra. Undrar vad Emma väljer...

Och ja, skolan är så stor att alla har sitt eget ID kort. Hämtade ut mitt idag.

Postat av: Mathias

yeah ID. hehe XD

2010-09-15 @ 07:09:40
URL: http://piasgrann.blogg.se/
Postat av: Dagge

Hahaha coooolt tänk att ha ett sånt på LBS.. Haha ^^

Kul att du går i elvan.. khikhi♥

2010-09-16 @ 08:12:25
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-