Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Måndag all over again

Vanlig dag i skolan, mycket folk, mycket pluggande, högljudt. Jag "vaknade" inte förrän mitten av 4th period och jag minns knappt vad som hände på de tre första lektionerna. Men jag var vaken, det vet jag. Eller hade öppna ögon åt minstonde.
Jag sov lite med, vilket jag behövde, när jag kom hem. Nu ska vi åka till Taco Bell för middag och sedan ska jag sova ännu mer för imorgon hade jag tänkt att jag skulle vara med med hela mig på första tre lektionerna också. Speciellt då vi har en uppsats som ska in på första, ett läxförhör på andra och ett prov på tredje lektionen. Och ett prov på fjärde. Blev precis lite deprimerad, haha. Jaja. What to do what to do?

Postat av: Dagge

Ta med hela dig♥

2010-09-21 @ 08:46:42
URL: http://mysweetestthings.blogg.se/
Postat av: Olivia

haha du äter inte donken men taco bell är de som gäller ;) jackson <3

2010-09-21 @ 14:01:49
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-