Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Igårkväll


Igår var det kyrkogruppen på morgonen hos Mr Tom and Miss Becky och när det var klart så stannade vi där en stund och åt mackor, ost och jag och Megan grillade marsmellows över spisen. Sedan åkte vi hem och vilade, såg på film och sedan bar det av mot Saturday Night Alive med allihopa. Efter det så åkte vi (jag och Clarks), Mr Tom, Miss Becky, Megan, Lauren, Miss Shari, Mr Robert och Robbie och åt på Babes Chicken (bilderna är utanför restaurengen). Det blev ganska sent så vi åkte hem, jag Grace och Emily tittade klart på filmen vi såg på (Letters to Juliet) och sedan somnade jag ganska direkt!

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-