Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Frågor & Svar

Är det så att cherleaders är de populära? Haha, jag som trodde amerikanska filmer bara var en massa fördomar och steriotypiskt...
Jag kan helt ärligt säga att jag trodde det med, men det mesta verkar stämma i alla fall. Eller hittills har jag inte hittat något som inte stämmer med dem. Det är samma par som vinner Home Comming och Prom King och Queen varje år, det är olika plaseringar vid borden i cafeterian, de tjocka vid ett bord, de coola vid ett, fotbollsspelarna vid ett och cheerleaders vid ett osv. Man måste ha ett korridorspass för att kunna gå på toa under lektionstid, man får inte ha på sig vad man vill, man får inte pussas inom skolans område, inga mobiler (ALLS) inte ens under lunchtid eller på raster Och Så Vidare... En värld full av regler.

Ös gärnet! Är det bara jag som tycker det är lite roligt att tvätta?
Antagligen Frida. Ja. Jag kan skicka hem kläderna så kan du tvätta dem åt mig?

Jag har 2 frågor till dej! (Hej förresten...)
1: Äter amerikanare med kniv för jag har hört att de inte gör det...?

2: Har ni samma Schema varje dag i skolan?

Ha det BÄST!!!

1. Jag brukar inte äta med kniv över huvud taget så jag kanske inte märker det. Men när det gäller T-bone stekar eller någon form av köttbit så används även kniv.
2. Ja samma schema varje dag i skolan, utan undantag.

kommer du åka hem till jul och fira den hemma? :) vet att det är många som gör så :)

Det går tyvärr inte, inte med den organisationen jag åker med i alla fall, vet inte vad de som du har hört om har åkt med. Man får inte åka hem under året, bara om man vill åka hem permanent och inte komma tillbaka alltså. Föräldrar och vänner får komma och hälsa på först de sista veckorna, några eller någon vecka efter påsklovet tidigast. Men de måste få tillåtelse av organisationen så att de vet att de kommer över till USA.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-