Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

Donken

Jag har varit i USA, landet där McDonalds föddes, i 34 dagar. Jag har inte varit på McDonalds en enda gång, inte på 34 dagar. När hände det senast? Helt ärligt har jag ingen aning. Med hundra procents ärlighet tror jag att det var mer än ett och ett halvt år sedan om inte mer.

Postat av: Dagginson

Ganska sjukt ändå.. :P♥

2010-09-20 @ 10:26:41
Postat av: Olivia

oj shiieet! jag och johanna va på donken och åt magnus glass... haha nej magnum xDD

2010-09-21 @ 14:00:11
URL: http://heartman.blogg.se/
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-