Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

5 girls in Branson

Okej, Jag, Grace, Emily, Symphany & Miss Shari tog oss an Branson idag. Först tog vi en shoppingrunda i en riktigt mysig del av staden och sedan på eftermiddagen/kvällen så gjorde vi en Zip Line. (se bilderna) Det var läskigt, jag var skiträdd helt ärligt i början men efter ett par gånger så var det kul!
Efter de 3 timmarna över marken så åkte vi till Chilis och åt middag. Sedan kom vi hit, hem till hotellet, igen och jag är riktigt trött.

Haha så förlåt för den dåliga dagsbeskrivningen men bilderna är det roligaste, jag vet att ni tycker det. Annars får ni börja klaga.

Jag orkar inte beskära eller redigera några bilder idag, sorry, ni får leva med det helt enkelt, eller blunda! Några av bilderna är också från Graces kamera.










Postat av: Anna

Ser ut som om du haft en dag som skapat många härliga minnenoch lite läskiga minnen...höjder!

Kram M

2010-09-05 @ 08:33:24
Postat av: frida

Gud vad läskigt! o:



Och var det chokladfötter? Kunde dom inte göra händer eller nåt trevligare? >;

2010-09-05 @ 12:24:27
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Olivia

CHIIIILIIIII'SSSSSSSSSSSSS!!!! säg att du åt big mouth bites?!?!? :D:D

2010-09-06 @ 13:32:13
URL: http://heartman.blogg.se/
Postat av: L

Men vilka små fötter du har! Vad är det för storlek? haha

2010-09-08 @ 01:29:59
Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-