Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

We're smiling but we're close to tears

Hade svårt att komma upp ur sängen imorse, funderade en stund på att göra köttbullen (ungefär hälften av er förstår säkert) men ångrade mig sedan när jag kom på att mitt golv är fyllt av saker jag borde städa upp. Jag tände lampan och kämpade mig upp när det var en kvart tills bussen skulle gå. drog på mig närmaste kläderna och gick ut till köket och åt frukost. Sedan sprang jag ut när bussen kom och somnade där. Vaknade upp någon gång under min fjärde lektion då jag fick nästan alla rätt på ett Matteprov. Sedan var det Art, och jag sov på bussen hem. Är fortfarande trött. Så jag tror jag ska ta en tupplur snart. Väldigt intressant inlägg, jag vet.

Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-