Skaffa ett vitt Hollywood-smile hemma med samma metod som tandläkarna använder. Köp din hemmatandblekning online nu!

We got them!

42 - 17

Fullständigt dödade motståndet. Jag kommer i och för sig aldrig förstå mig på amerikansk fotboll men när alla andra klappar händerna och skriker något bra så gör jag det med. För att det ska se ut som om jag förstår liksom. Haha. Men det är en rolig sport för människor med mycket skadeglädje, för alla ramlar och drar ner varandra och halkar och allt möjligt. Jag åkte dit med Grace, Kim och Danny följde med också (en vän till familjen). Väl där mötte vi upp Jackie också som satt med mig och försökte förklara lite i halvleken. (Eller vad man kallar det i amerkansk fotboll). Förstår fortfarande ingenting, haha. Men jag vet att man inte får ramla om man håller bollen (som inte är rund, så för mig är det ingen boll, haha).
Sedan åkte vi hem och jag har precis spelat Air Hockey med Danny i en timma. Så nu ska jag dricka oboy, vänta på att min sockerkick går ner och sedan somna och inte vakna förrän riktigt sent imorgon. Hoppas jag.







Köp hem tandblekning online för bara 299:-


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Köp hem tandblekning online för bara 299:-